Thursday, January 19, 2012

New Update after Finish Exam..

Lama aku xtulis blog ni untuk beberapa hari ni. Aku terlalu busy study Management Account.
Well, exam pun dah habis. END!!


AKHIRNYA AKU MERDEKA UNTUK SEMESTER 1, TAHUN 2, SESI 2011/2012

So, aku happy sangat. Well, 2 paper last, aku agak buleh jawab la. Moga dapat result yang elok. Aminn..

Sekarang dalam proses mengemas bilik aku.. OH YEAH!!
I mean, OH SHIT!! Letihnye.. kena angkat brg masuk stor bagai.. Sekarang cuma tinggal baju yang xkering je ag... dan i'm gonna wash some clothes.. Tapi baju tu untuk ak bawa balik..

Well, as i've informed before, i'll going to MALACCA tomorrow.. OH YEAH!!
So, sume barang yang perlu disimpan perlu settle hari ni..

Tulang aku yang accident hari tu pun start rasa sakit lagi.. Sebab angkat brg berat tu suma..
but, it is not a big deal.. aku still leh wat keje ag.. cuma cpt rasa lenguh je bahu sebelah kiri aku ni..

So, until next time, bye for now..
TQ
~May be peace upon you~

No comments:

Post a Comment