Sunday, January 8, 2012

Good News, Kes Pembebasan Seorang Ahli Politik dan Video IniAnwarHadi

Well, Assalamualaikum..
Hurm.. good news.. UKM sudah kembali normal, air pun sudah ada..

HHOOOORRAAYYYYYY!!!

Sebenarnya bekalan air dah ada 2, 3 hari dah. Aku pun boleh hidup secara normal semula, boleh mandi dengan sempurna. Syukur Alhamdulillah. Terima kasih atas ujian yang diberi ini, membuat aku menjadi semakin mengenali erti kehidupan dan bergerak sebagai sebagai individu yang lebih matang.

By the way, mu exam still have 3 papers left. 

Business communication
International marketing
Management account

I was study until 5.30 last night, and luckily the i m not taking the exam today. Actually, i was not really studied, i just talking and study. We have to study smart, if we study all the times, our mind become tired already. So, just enjoy it. Study is not the a burden, so why must we feel so?

So, latest news untuk hari ni, 9.1.12 adalah pembebasan Datuk Sri Anwar Ibrahim. Well, i am not really interested in politics. Tapi, still kena ambil tahu pasal politik, sebab, politik boleh menyebabkan perubahan dalam ekonomi negara. So, perlu ambik tahu juga. I'm not gonna talk about it. Just read this link:


Ini pula link video kat perkarangan mahkamah, take a look:


Ini pula link berkenaan Saiful, leh la nak tgk..

Walau apa pun keputusannya, hanya Allah SWT sahaja yang tahu kebenarannya. Kita hanya mampu melihat dan menerima. Pasti ada hikmah di sebalik semua kejadian yang berlaku. Semuanya telah ditentukan.

dann.....
jeng.. jeng.. jeng... 
l
l
l
l
v


IniAnwarHadi baru sahaja upload new videos....
Aku xtengok pun lagi video tu, tapi aku sudah already download. So, apa kata kita tgk sama sama.

IniAnwarHadi, saya mohon upload video anda di sini ye.. tlg jgn saman saya.. ;)

Sebenarnya, IniAnwarHadi balik Malaysia hari tu... sebab dia ada event 17 & 18. 12. 2011. Aku sedih xleh nak join, so, xcite la dalam blog. Pada minggu berkenaan, aku busy sangat dengan nak submit assignment and presentation. So, mana yang lebih penting?

Aku terpaksa korbankan salah satu. Orang ekonomi cakap, kos melepas. Kira Event perasmian TV1Malaysia tu kos melepas aku. Kos melepas ni adalah kos yang terpaksa dilepaskan untuk mendapat sesuatu yang lebih baik. So, aku terpaksa memilih kerja- kerja assignment aku sebab ianya demi masa depan aku. 

Jadi, xleh jupa IniAnwarHadi life action pun xpe la, leh tgk dalam video pun ok. Aku dah bersyukur, sekurang- kurangnya aku dapat kenal jugak dengan insan yang bernama Anwar Hadi. Xde la kenal sgt, tapi kira kenal la jugak kan??

Hehehe... 

Sekian sahaja untuk hari ni.
Saya mahu study dulu..

~ May Peace Upon You ~


No comments:

Post a Comment