Saturday, November 26, 2011

NAPE AKU SUKE SANGAT TENGOK VIDEO INI ANWAR HADI???

Hello... hai..
aku ngah tension gile skang..
well, aku ade exam on 29.11 ni, and, 1 paper ag on 2.12..
so, skang ni, aku dalam proses membaca la, study la kononnya..
aku ngah study International Business, susah siot!!
otak aku ni dah tepu kot, baca buku, nak paham ayat2 die, term2 bisness ag...
Tuhan je taw..
Aku ni kire dapat penyakit baru..
Sakit mental and fizikal..
tapi, seriously, semua study susah kan, so, no hal la...
Selagi kite study smart, nothing is impossible...
aku akan usaha buat yang terbaik..
semoga exam mid term aku ni aku dapat buat yang terbaik...
and semoga final exam aku pulak, dapat result yang terbaik..
insyallah la...
Aminn...

Well, aku nak cerita la sikit tentang minat terbaru aku sekarang ni..
jeng.. jeng.. jeng...
minat aku yang terbaru sekarang adalah men'download' video- video Ini Anwar Hadi..
apa yang menariknya pasal video Anwar Hadi ni, die speaking mat salleh cair kot..
aku suke teramat amat suke dengar die speaking,..
aku boleh ketagih nak dengar speaking die tu..
well, aku pun speaking gak kekadang,
and.. seriously, aku amat suka speaking..
tapi, kat sini, aku nak speaking ngan sape...
so, aku xspeaking la...
bile tengok die speaking abes tuh,
aku jadi jeles..
i wish i can be like him..
die punye pronunciation,
tone,
expression..
sangat sangat menarik....
skang gak, aku selalu je akan masuk blog die..
bace die punye cite2..
and of course,
aku tertarik ngan english die..
aku dapat belajar english bile baca blog die..
even, not all die punye penulisan itu dalam english..
but at least, it still there..
aku jugak selalu dengar video die guna earphone..
supaya aku dpt dengar pronunciation clearly..
and aku dapat sebut pronunciation yang betol...

May be ade orang akan kate,
wat pe aku download video anwar hadi tu banyak2?
buang mase jek..
But, i don't care..
sebab aku gunakan video Anwar Hadi tu,
sebagai learning media..
well,
the reason??
sebab,
video Anwar Hadi tidak memboringkan,
lawak..
full of jokes,
ada mesej yang tersirat,
and,
of course sebab..
DIE HENSEM!!
hahahahaha..
ya ya ya...
aku gurau je..
bukan sebab tu..
tapi, memang betol pe,
die memang hensem..
but,
it is not the main reason..
of course sebab...
his totally fluent in English...
sebab tu,
aku suka sgt..
and tertarik sgt ngan video Anwar Hadi ni...

Kepada Encik Anwar Hadi..
saya taw awak xbaca pun saya punye luahan pasaan ni
<wish u do.. hehehehe>
terima kasih saya ucapkan sebab secara xlangsung telah mengajar saya English..
saya akan mempertingkatkan lagi pengusaan English saya..
and,
i will keep support u..
wish u best of luck..
keep it up a good work..
i'll wait for ur video on u tube... as u said what.. (you tube = YT)

so far, feveret video sy adalah bertajuk, EWWW...
ini link video tuh..
best r..
but die speak kedah la lam video ni..
law nak tgk die speaking English cair tu..
leh je cari kat you tube... :)
just taip.. Anwar Hadi..
konpem kuar..
banyak video die..
so, try la click kat link ni ye....
http://www.youtube.com/watch?v=SoDdYnPd9TE&feature=feedf

No comments:

Post a Comment