Tuesday, November 22, 2011

AKU XMAHU BERCINTA

Aku gembira tengok roomate aku ni ada pakwe... bahagia je nampak.. salu bergayut.. kalah monyet kot.. huhuhu.. Aku pikir, memang org bahagia bercinta memang gitu ke?? hahaha.. whatever.. dah dia bahagia pun dah cukup... Semoga ada jodoh antara mereka.. aminn..

well, aku lak??? Ermm.. mama aku dah doa kat sana smga aku dapat jodoh yang baik.. aminn.. Aku ni single mingle lagi.. Nak kata xlaku, agak laku la gak.. ade je laki yang try nak masuk line aku bile dorang taw aku ni single.. but.. aku je yang xnak. Aku xsuke and xberminat dengan bercinta ni. Lantak la orang nak kate ape pun. Apa yang aku tahu, aku betol2 xberminat. Aku ni jual mahal?? Ermm.. aku pun xtahu. Bukan aku nak jual mahal, cuma aku malas nak ada hubungan ngan sape2.. Aku rasa xbebas, bila kita nak buat sesuatu, automayiknya, kite akan pikir pasaan pasangan kita. Xbest la lagu tu. Sekarang ni, aku xperlu nak jaga pasaan pasangan aku, sebab aku memang xde. Aku bebas nak kuar, nak berkawan, rasa xdikongkong. best kan jadi aku.. Aku pun heran la macam mana org leh tahan smpai 5 tahun bercinta, tapi xkawen kawen lagi. Kalau aku, memang xde la sampai 5 tahun tu.. 1 tahun pun xsampai. Hahahaha..

Well, may be jodoh aku tu xde kat UKM ni kot.. he is somewhere outside... tapi aku xtaw la sape, may be mat saleh, anak raja london, anak presiden China ke... hahahaha... xde la.. aku berangan je tu.. cukup la laki tu leh time aku seadanya, dan aku time dia seadanya n die leh bagi makn aku. Aku ada gak bgtaw kawan aku sorang ni pasal aku, well, dia ckp, may be aku xready lagi kot nak bercinta. Ya, aku setuju dgn dia. Aku pun ase aku xready lagi. Bagi aku, nak bercinta ni kene ada komitmen.. dan juga.... TOP UP.. fon kite tu kene sentiasa ada kredit, poket la penuh ngan duit sbb nak beli top up.. hehehe... tapi yang tu tolak tepi la dulu. Yang penting, kite kene ada komitmen. Andai kata sebelah pihak je yang ada komitmen, satu lagi xde, confirm aku ckp, hubungan kite akan jadi hambar. So, aku sebenarnya xnak komitmen lagu tu, aku rasa ia membebankan aku. Fuhhh.. letih ooo... nak jaga hati dan perasaan org yang kite sayang. so, sebab tu sampai sekarang aku xnak bercinta. Cakap la nak cakap ape pasal aku, tapi, aku lebih kenal diri aku sendiri.

Aku ngantuk la.. aku nak tdo la dulu.. nanti malam, aku smbg yek...
tajuk lain la plak ye.. salam

No comments:

Post a Comment