Friday, September 23, 2011

PENATTNYYYAAAA...

So, hari ni aku ke kelas perakaunan pengurusan.. Then, aku kuar ke The Mines ngan Ayu, Pok Kih (gewe ayu), serta zaza zali.. Sampai The Mines, kitorang masing- masing tengok wayang, well, aku dengan Zaza tengok cite Bini- biniku gengster, while pasangan yang sedang hangat bercinta tu lak tengok cite Johnny English.. (xsure ejaan tu betol ke x). Namun begitu, masin- masing puas hati. Aku agak gembira la hari ini. Kitorang pusing- pusing the mines tu, then makan mc d, pasangan couple tu makan pizza hut.. Tapi, kejadian x diingini berlaku. Masa on the way balik, kitorang naik ktm yang last stationnya adalah Kajang. Kitorang terpaksa tunggu ktm yang lagi satu yang ke Seremban. Malangnya, orang terlalu ramai. Macam kete jam je jalan. Memang padat habis la. KTM pertama aku xnaik. Orang dah macam sardin kat dalam tu. Memang xleh masuk la. Then tunggu la lagi.. Dalam jam 6.30 petang gitu, KTM ke2 sampai. Aku dan dorang sume, agak berebut la nak naik KTM, ye la, satu station je lagi nak sampai sana. Tapi, kitorng terlepas lagi KTM tu sebab orang terlalu ramai. Memang packed gila la dalam KTM tadi. Macam solid.. Ingat x masa belajar kimia dulu. Solid, liquid, gas. Dalam KTM tadi tu, macam solid la. Hahahaha.. Then, da xleh naik kan, kitorang tunggu KTM yang ketiga. Dlam jam 7.45 petang gitu, sampai la KTM yang seterusnya. Kali ni, kitorang sempat naik. YEAY!!!! Memang happy gila la leh nailk. Tiba- tiba yang letih rasa xletih. Lebih kurang jam 8.00 malam, sampai la stesyen UKM. Alhamdulillah.. Syukur ya amat.  Naik bas.. Perghhh.. Ramai orang kot.. Nasib baik ada sit gak masa aku naik, leh la aku duduk... tu pun tempat sit driver ganti... Lebih kurang gitu la.. Pok Kih, Ayu n Zaza just berdiri je.. So, bas gerak2.. Sampai la Kolej Rahim Kajai. Masuk bilik, mandi.. Pas mandi sume, aku kol member aku, Salbiah, nak pi pesta konvo sama- sama. Then, kitorang pi la. Jalan- jalan, tgk2 baju yang aku berkenan.. Warna oren dan merah.. cantik la gak.. :D

Kemudian, dengar kumpulan hijjaz nyanyi sume. Jumpa Pok Kih dan Ayu, Irwan, Azam dan ada la lagi kat sana. Tapi, badan dah mula rasa letih ya amat. Sekarang pun, aku tahan je. Aku nak gak tulis benda ni malam ni. Tapi, serius, badan rasa xlarat gila, mata pum da ngantuk.. Arghhh.... Ngantuknya. Seharian berjalan, macam2 pengalaman yang aku dapat. Jauh perjalanan, banyak pengalaman.. (peribahasa sendiri..) Aku rasa takat ni la dulu yek.. Aku dah letih sangat ni.. K la, Good Night, salam... :D

No comments:

Post a Comment