Sunday, September 18, 2011

Kuar MId Valley

 Well, semalam (18.9.2011) aku kuar mid Valley dengan Zaza serta 2 org kawan masa f6 yang kini belajar di UM, iaitu Che Ana dan Sarah. Aku bertolak dari UKM dalam jam 9.45, sampai kat KTM, jam 10, dan sampai kat MId dalam jam 11 pagi gitu. Aku plan nak tgk wayang, cite raya xjadi, tp, ntah la, org kata xbest, jadi ak xp tgk la. Better aku download kot. Sekurang2nya law xbest, xbazir duit aku, ye x?? Hehehehe..
Che Ana dan Sarah sampai jam 11.30 pagi, masa tu ak dok kat mc d, nak makan mc d la katakan... Hehehe.. so, aku gtaw sarah yang aku ada kat mc d bawah tu, kitorang jupe kat sane. Pas makan sume, kitorang pi jalan2, and its snap time... Jom bergambar!!

So, sini adalah sikit2 gambar yang kitorang ambik...





Hehehehe... ni la muka- muka yang pi mid valley dengan aku semalam.. lame tol xjupe che ana dan sarah.. so, ari tu, aku jupe dorang... t pasni kita kuar sesama yekk!!!! >_<

No comments:

Post a Comment