Monday, March 21, 2011

CitE maNusiA LemBaB!!!!

ni pasal mamat yang kawan aku suka,
entah la kat mana ensemnya,
kawan aku buta kot,
dorang kenal kat UPNM,
kawan aku tu student UPNM gak,
dulu dia pernah suka seseorang,
tapi orag tu dah pergi,
AL- FATIHAH..,
dan 
dia dah lama xpernah sukakan orang,
tiba- tiba pi UPNM,
ada yang berkenan di hati,

Malangnya,
mamat ni bahalul sikit,
lembab nak mampus,
kawan aku da bagi hint pun,
dia wat xreti je
kawan aku cite,
mamat tu pun berkenan kat dia,
itu dari cite member- member dia la,
tp.., 
mamat tu takut nak bgtaw kawan aku ni,
coz pangai dorang..
masyallah,
beza ya amat,
kawan aku ni jenis bising,
happy go lucky,
xwape nak betol,
cakap banyak,
suka nyanyi,
belajar pun lembab,
pemalas,
suka melawa,
kalut- malut,
dan.,
mamat ni plak,
jenis senyap,
cool,
belajar steady jew,
xcakap banyak,
pendek kata memang macam langit dengan bumi,

aku ada gak nasihat kawan aku ni,
suruh dia gtaw je pasaan die,
tp, 
die takot,
die takot kecewakan lelaki tu,
apa punye bengap la kawan aku ni,
daripada dia susah hati sorang- sorang,
lebih baik dia gtaw je,
kan senang kerja,
dah cair taik telinga aku ni,
dop dengar kisah dia,
tp,
its ok la,
itu perlunya kawan,
susah senang bersama,
so, aku tadah jew telinga aku ni,
dengar jew luahan hati pasaan die,

Law aku kata dia gila bayang,
xnak ngaku,
padahal,
memang betol pun,
law aku kata,
lam otak dia, 
ada mamat lembab tu jew,
dia cakap aku sewel,
padahal itu realitinya,
law aku kata,
dia berdebar tgk mamat tu,
dia kata aku merepek,
padahal memang terang- terangan leh tahu pun,
dari cara dia bercerita,
aku leh agak la,
apa la kawan aku ni,

so, apa cite ni, kawanku??
sampai bila ko nak pendam,
pendam tu menyakitkan tau,
aku tahu la,
aku punye pengalaman,
dari ko dop pendam gitu,
jumpa dia terketar- ketar,
muka jd blush,
lidah terkelu,
law dia xde ko gelisah,
aku ase baik ko cr jalan,
jalan tuk bgtaw die,
law nak aku bgtaw pun ok gak,
tp, 
aku takot ko jew malu nt,
dan,
aku takot ko dikecewakan,
so, ko pikirla perkara ni baik- baik,
aku bukan apa,
aku just,
sayangkan ko jew,
law pape terjadi kat ko,
aku turut nangis la nt,
law ko epi,
aku xkan biarkan ko epi selamanya,
hahhahahaha,
gurau je.,
orang kata,
"CUBIT PAHA KIRI, PAHA KANAN TERASA JUGA"

ok la kawanku,
law ko tahu siapa yang aku maksudkan itu,
dan tahu aku cakap sal sape,
better ko pikir masak- masak,
"THINK COOK- COOK LA"
i just dont want u to be hurt anymore,
ko pun tahu nape kan,

itu jew la tuk ari ni,
aku malas nak cite lagi,
nt makin panjg lak cite aku ni,
makin terasa lak kawan aku tu,
oooiitt, kawan!
jagn terasa lak sal apa yang aku tulis,
itu cuma luahan hati aku jew,
pandangan aku,
my opinion jew,
pape pun,
my apologize 
im sorry,
but,
u have my support,
dun worry,
be happy,
ok,
done,
thanks!!

1 comment: