Friday, February 24, 2012

SEMESTER BARU

Semester baru, aku ambil 6 subjek.. kelas 3 hari seminggu. Aku free 4 hari, Jumaat, Sabtu, Ahad, dan Isnin...
Bestnye.. :D

Antara subjek aku ambil semester ini adalah:

Undang- undang Perniagaan
Pendidikan dan masyarakat (ini Pilihan Bebas a.k.ja PB)
Cross- culture Management
International Human Resource Management
Penyelidikan Perniagaan
Pengurusan Emosi (Subjek U2 yang akan ditukar taraf jd PB)

Cukup la 6 kan?? huhuhu..
Target sem ni 4 flat.. Insyallah!!!

Semester ni banyak sangat program aku masuk. Yang aku rancang nak masuk sebenarnya. Malam Anugerah Kajai (MARAK),  nak pergi Pulau Batam, Indonesia, then aku masuk 3 program ko- k, ketuk rebana ubi, manifestasi kemerdekaan dan festival gamelan. Under major aku jugak akan buat program, macam planning nak pergi Bangkok, Thailand dan perlu wat satu event, Cultural Day.. (lebih kurang gitu la name program tu.. aku pun xsure). So, agak banyak juga la program yang aku masuk. So, agak busy la aku sem ni. Well, xpe la, itula, soft skill namenye. Huhuhu.. :)

so, pesan aku pada diri aku sendiri, semoga aku boleh bahagi masa sebaik mungkin dan dapat result yang baik. Insyallah.. :)

GO KILA.... GO KILA... GO KILA... 4 FLAT sem ni ye!!

So, until next time,
TQ,
~ May be peace upon you ~

No comments:

Post a Comment